Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Svart, Mörk grå, Röd & Vit..

Av Lisa - 24 februari 2009 09:14

De färgerna fastnade jag för i den äldre pojkens rum och inredde med dem.

Själv var han till en början lite skeptisk till det röda men då jag förklarade att det endast skulle vara rött i vissa detaljer och inte ha en så framträdande roll i färgsättningen så gick han med på det och är nöjd. Det röda som idag finns i hans rum är endast 3 saker (hylla på väggen- IKEA, Sängbord Hatten- IKEA, samt två större förvaringslådor med lock- IKEA. )

Tapet på tvären. Tapetserade med en mörkgrå plain samt en vit plain tapet på tvären, långsidan blev randig, ena kortsidan mörkgrå samt resten vitt. Långsidan på rummet som är helt vit ritade jag två motorcyklar, Travis Pastrana samt Vallentino Rossi, se bild nedan.

Travis Pastrana och Vallentino Rossi

Målningen utförde jag med hjälp av overhead av bilder som jag hittat och ritat av.

 
 
malin

malin

24 februari 2009 12:24

kika in i min blogg och lämna en kommentar till frågestunden........var även med i min röstning om snabbmat

http://www.friidrottsmalin.se

 
Ingen bild

emma

4 mars 2009 21:21

snyggt rum! :) motorcyklarna som du ritade på väggen blev jätte fina:)

 
Ingen bild

Sara

6 mars 2009 23:33

Vilket rum, jag förstår att J är nöjd :-)
Du borde komma hem till mig så att vi får nån ordning här :-D

 
elina

elina

5 augusti 2009 21:49

coolt! du är verkligen bra på att inreda!!

http://Elina-11

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 18 februari 2009 12:39

Lägger in lite bilder från vår resa till USA Florida. Flög från Sverige med Finair så vi mellan landade i Helsingfors. Flygtiden från Helsingfors till Miami USA tog 10 timmar. Hemresan samma rutt Miami- Helsingfors gick endast på nio timmar. Bild 1. ...

Av Lisa - 17 februari 2009 09:30

Vår weekend resa (torsdag tom. söndag) till Italien -Rom var helt underbar. Utforskade och vandrade runt i det gamla antika Rom. Vår resa från Sverige började inte så värst bra, flygtaxin var sen. Då vi nådde flygplatsen blev det förseningar pga. nå...

Presentation

Omröstning

Är Sommaren slut?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards